Wednesday 4 April 2012

Salam Perkenalan...Sekapur Sireh

Assalamualaikum.. Salam hormat dan salam sejahtera kepada semua warga Malaysia serta seantero dunia..
Hari ini terciptanya Blog Oh! Mari Makan yang bertujuan untuk memudahkan pelayar internet yang juga antara pengemar makanan pelbagai masakan untuk mencari serta mencuba makanan yang enak serta memenuhi citarasa kita. Mari Makan akan membantu sesiapa sahaja yang berminat untuk mengetahui dan mencuba makanan yang lazat serta menyelerakan di sekitar Kelantan serta di beberapa negeri lain yang terdapat di Malaysia, Thailand serta Indonesia. Berdasarkan pengalaman Mari Makan yang tak berapa banyak, sedikit boleh dikongsi bersama bagi menikmati makanan yang dirasakan boleh ditelan dan dimakan ketika masih lagi hayat dikandung badan..hehe.

Jadi, tunggu dan baca, serta jangan lupa mencuba restoran yang dicadangkan Mari Makan. Bonus juga untuk para pembaca dimana Mari Makan juga akan menyediakan beberapa resipi masakan-masakan yang dicadangkan untuk para pembaca mencuba sendiri di rumah. Teruskan bersama Mari Makan, banyak yang akan dipaparkan dalam blog ini untuk rujukan serta tatapan pembaca yang mementingkan makanan lazat, sihat dan menyelerakan.

p/s: Blog ini hanya bertujuan untuk membantu serta berkongsi pengalaman penulis berkaitan bidang masakan dan makanan. terima kasih.

No comments:

Post a Comment